Bröllop- HJÄLP!

Jag har problem, vi ska på bröllop om 2 helger. Och det ständiga problemet, Vad ska ma ha på sig?
Det är valfriklädsel så det borde egentligen vara lätt, eller hur? men det är det inte!


Den här klänningen från asos.com gillar jag,
Men är den för sommrig för ett höstbröllop ?



Den här klänningen gillar jag också (asos.com), Den här klänningen
har många nämt i sina bloggar, men då är det den vita dom vill ha.
På ett bröllop kan man ju inte ha vitt, men jag tycker den
svarta var lika fin. Enkel och fin.

Jag måste ha hjälp nu, Om ni vet någon annan klänning tipsa mig fort. För om man ska beställa så måste jag beställa nu, så jag hinner få hem kläderna tills bröllopet.

Kommentera, tipsa, Hjälp mig. :)


Pusskram/ Malva

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag tycker den övre blommiga. Jag tror den blir alldels perfekt till ett höstbröllop om du har någon fin kofta/bolero etc att ha till? Tror du inte att den andra blir lite väl svart för ett bröllop? Jag tycker båda var jätte fina hursomhelst:)

2008-08-20 @ 09:28:54
URL: http://tessano.blogg.se/
Postat av: Lolo

Jag tycker båda är jätte fina! Fast den blommiga helt klart till bröllop :) Men du kan köpa den andra till mig när jag fyller år ;) haha!

2008-08-20 @ 13:37:34
Postat av: Anonym

jag tycker den blommiga! vart är bröllopet ? :)

2008-08-22 @ 09:31:27
Postat av: Marie

Vilka ska gifta sig? :)

2008-08-24 @ 22:40:13
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Evelina

Skulla absolut ta den första!!!:D Den är somrig men inte för somrig eftersom färgerna är rätt mörka och framför allt så är den helt underbar!!!:D

2008-08-26 @ 15:02:54
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0