Hemmafru dag.

Idag är jag hemmafru. Fast jag har inte så mycket att göra som hemmafru idag.
Eftersom jag var hemmafru igår också så gjorde jag så mycket då. Vilka problem.
Aja, håller iaf på att tvätta idag. Ska strax kuta ner till tvättstugan och hänga tvätten.

Idag är det alltså torsdag, och efter torsdag är det freda.. och då är det helg. MYS!
Skulle egentligen jobba hela helgen men min mamma och morbröder ska ha en 150 års fest imorgon så Underbara M.N jobbar för mig istället.. :)


Den här låten tror jag mamma kanske tycker är ganska skön..eller?
jag tycker iallafall att den är stört skön..:)
 
Det här är inte den rätta musikvideon, den gick inte att lägga in.

Näe nu ska jag kuta ner i tvättstugan och hänga tvätt, Sen ska jag fortsätta poppa musik och sjunga.. :)

Puss puss / Malva

Kommentarer
Postat av: M.N

Jag är bra snäll som jobbar för dig så du kan gå på kalas! :D

2008-08-14 @ 11:16:04
Postat av: Emma

tack tack!:)

2008-08-14 @ 13:08:19
URL: http://emmacash.blogg.se/
Postat av: Mamman

Ja..det var skönt gung i den. En låt som ska spelas HÖÖÖGT



Kram kram mamman

2008-08-14 @ 17:39:59
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0