Aloha

Just nu sitter jag bänkad framför våra bästa år. När vi var i vemdalen startade vi dagen med Våra bästa år och något drickbart till. Så nu är jag fast. Det är den fånigaste och långsammaste serien som någonsin skapats, och jag kan inte sluta. Jag måste bara veta om Belle någonsin kommer berätta sin lögn för shawn och jag måste se om dom tar fast Marlena någon gång. Hjälp mig. jag är fast i en skitserie. tusan också. haha.


Idag vet jag inte hur jag ska fördriva tiden, kanske gå ut på byn och kolla om något nytt har hänt. Vilket inte är så troligt. Fast Marie har iaf kommit hem till hembyn.. :) och det ska bli trevligt att få träffa henne!

Ikväll kommer Jessica och Anna och myser lite med mig..:D  ska bli trevligt.

puss kram /malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0