Fattig

3 dagar har gått i Mars. Och jag är redan Fattig.
Surt. Man tänker varje månad att, åh vad jag ska spara nu... jaja. Har aldrig lyckats.

Just nu sitter jag på skolan. Har haft världens tråkigaste lektion om ven provtagning, med en lärare med världens jobbigaste röst. har världens huvudvärk just nu.

I helgen har jag bara myst. Har varit jätte skönt att vara hemma. På onsda åker jag hem igen, ska bli härligt det med!

Har lämnat datorn i Strömsund nu dom här dagarna. Vet inte riktigt hur jag ska fördriva tiden nu.. haha. Tror jag ska börja sticka igen. haha.

NU ska jag fara, pussKram / Momma Malin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, den kärleken blommar aldrig ut ;)

2008-03-03 @ 18:48:17
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se
Postat av: Marie

Ja det är inte lätt att vara student, jag är redan fattig jag med! ;(

2008-03-03 @ 19:42:30
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0