Gör Något!

www.upproret.se


 

Skriv på så att Sjuksköterskornas löner blir högre. Det är skamligt just nu.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=35188&a=1088953&lid=senasteNytt_1064040&lpos=rubrik_1088953




Idag har våran klass haft hjärt- och lungräddning. Det var roligt, och det är väldigt viktigt att kunna (som alla antagligen förstår). Just nu sitter jag och väntar på tåget som inte går förän vid 14.00.

Så snart är jag på väg hemåt, är väl framme vid sju. tjoho.
Imorgon ska jag jobba en sväng på kvällen, ska bli roligt. Var ett tag sedan jag var där nu.
Sen blir det nog bara soffan som gäller resten av helgen. Skönt!!

Igår var det barnmorskorna på 1:an, jag känner bara mer och mer, det ska jag bli det ska jag bli det ska jag bli!!

jaja, nu ska jag hitta på något annat. Men glöm inte att skriva på!!!!

Puss kram / Malin



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: helt ok ja :)

2008-03-27 @ 12:54:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0