Kent

I lördas tog jag pappas bil, hämtade Sofie och åkte till Sundsvall.
Konserten började med att Familjen spelade några låtar...  dom spelade iaf det snurrar i min skalle.. deras enda bra låt, ;)!

Sen steg solen och Kent kom ut på scenen.

image17

Synd att jag har världens sämsta kamera. men men. Hela konserten var GRYM!
Bara 4 låtar från nya skivan. Sen var den bara massa gamla godningar. Utan Dina Andetag, hela jag ryste.
Det går inte ens att skriva om hela konserten.. går inte att förklara hur fantastiskt det var. När allt var slut, känner man sig nästan sjuk, helt yr i huvudet, Kent feber.


I lördas fyllde även min lilla syster MAJA 7 år. Stora tjejen. Liten Maja är inte så liten längre!

   Maja, hos mig och tim. T & M har byggt en koja.

Nä, nu ska jag forsätta att städa. Imorgon Fyller jag år, 21.. va gammalt. Aja, har några föreläsningar imorrn,  "Möte med döden" tex.. haha passande på födelsedagen.

Puss kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis på födelsedagen! ^^ Kramar Sofie

2008-03-11 @ 01:38:26
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se
Postat av: Flos

Grattis Malla!

2008-03-11 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0