rösten är själens spegel

Idag är det Måndag.

Igår när jag kom fram till Svall så kom Sara och hämtade mig på tåget, hon ringde och tjatade att vi skulle skeda,
så jag fick ställa upp. Gick bra, hon snarkade inte så mycket som hon brukar.

Den här dagen har varit lång, fullt med förelänsingar.
vilket gör en mycket trött i huvudet.

Ikväll har jag lekt med Emma, min snygga vän Emma.
Imorgon har hon kämpat i 10 veckor, Hon har tränat som en galning och ätit soppor.
Och imorrn ska hon fira med MAT.
Hon har varit och är så himla duktig. Och har en Enorm vilja.
You go girl.

Nä nu funderar jag på att lägga mig och sova lite, har en lång dag framför mig med föreläsningar imorrn med.

Just det, Jag avslutar med ett skämt farmor drog för mig och Emma nu ikväll:

Vet ni vad man säger om dom som går stavgång?
- Antikrundan

ibland får hon till det min farmor.

Godnatt/ Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Va snällt du skriver om mig!:) Puss på dig! Din farmor är kung!:) Haha!

2008-11-18 @ 18:49:32
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger bara månpag

2008-11-18 @ 20:15:11
Postat av: såffi ,

men malin, vet du inte hur mkt som krävs för att bli doktor? läsa på komvux är väl sen sak, men att fixa mvg i kurser som kemi och fysik är inte riktigt min grej :P så jag får väl hoppas på att det nya förslaget om en "snabbutbildning" för ssk till läkare går igenom :) hare gött!

2008-11-18 @ 20:44:37
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0