staden bakom flötet..

Är jag nu i... Härnusand. (tror det var mamma som sa att det kallades så)
Mamma ville att jag skulle sova över hos henne, så inatt har jag gjort det.
Igår var vi och handlade ihjäl oss på ikea.. gardiner, blockljus mm mm. Vi hann även en sväng in på birsta city.
Där blev det julklappar och mer gardiner.
Åh, vad jag ska pynta när jag kommer hem, längtar.


Hämtade ut min tenta igår på skolan, läste igenom svaren .. haha. vissa svar var så komiska. Märks att man tillslut var lite trött i huvudet efter sisådär 3 timmar.

minns inte riktigt hur frågan var, men ungefär så här:
Vad är den allvarligaste komplikationen vid hjärtinfarkt?

MItt Svar:
- Att man dör ?


Hahahah... att man dör. och som plus i kanten har jag skrivit dit ett frågetecken. haha, så himla roligt!
Jag kan även berätta att jag inte fick nått poäng på den frågan. haha. Rätt svar skulle vara arytmier.  :)

nä, nu ska jag skicka iväg min rapport till en lärare och sen blir det fika här på Vårsta.

Puss kram / Malin, Jag dör ?

Kommentarer
Postat av: Marie

haha jag tyckte att det var ett rätt bra svar ;)

2008-11-28 @ 14:29:31
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tyckte nog ändå att ditt svar var mer rätt..:P Döden måste väl vara den allvarligaste komplikationen till varje sjukdom? :P

2008-11-28 @ 16:44:58
URL: http://marialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0