GARDELL IKVÄLL

Godmorgon!
just nu ligger jag och Hillbert och myser. mys pys. Igår var vi på två promenader, Och han han var livrädd.



Ikväll ska jag, Mamma och Mathilda se på våran stora idol Jonas Gardell. Mamma har sett alla hans shower tror ja, men jag och syrran har inte fått följa med då. Så vi har sett alla dvd:er, läst alla böcker och varit avundsjuka på mamma som har sett honom live. Men ikväll är det våran tur. Jag längtar, kommer nog bli grymt roligt.

Just ja, igår var det min första dag på praktiken. Jätte kul att få göra något annat.

ha en bra dag! kram / malin


Kommentarer
Postat av: mathilda

Det var ju underbart :D
han är så klockren så jag vet inte! :D

2008-04-03 @ 23:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0