Heaven is a place nearby

THURE

Idag är det min farfars födelsedag. Han skulle ha fyllt 76 år idag.
Men istället för att fylla år så bestämde han sig för att åka till himlen för 4 år sedan.
Idag, på hans födelsedag har han varit borta från oss i 4 år, tiden går så fort. Känns som det var nyss jag fick en lapp på skolan där det stod "ring pappa"!

Farfar Thure var en härlig man och jag saknar honom varje dag, men jag vet också att han har det mycket bättre nu. För honom blev Livet inte sig likt efter stroken. Nu kan han vara ute i vår solen utan att få soleksem, Nu kan han babbla på precis som han vill, och Nu slipper han ha ont.
 
image47

Så grattis på födelsedagen Älskade Farfar Thure! Hoppas du har en bra dag i himlen, och att du inte saknar oss allt för mycket..:) för vi saknar dig!

Heaven is a place nearby

"Ja Jävlar"
Puss och kram/ Malin


Just det. När min mormor dog, så sa min kusin Mikaela så Här:
-Fajfaj Thuje. Ska du också till himlen nu?
- nja, jaa ska nog till alnön först.

Kommentarer
Postat av: Mathildan

ååh, farfar

2008-04-22 @ 19:05:22
Postat av: marie

dog han på sin födelsedag? :/

2008-04-22 @ 21:35:53
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: Sofie

Han var en mysig man =)
Grattis till Thure!

2008-04-22 @ 23:12:43
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se
Postat av: Gunilla

Ja...Thure. Nu har du det bra. Vi ses!

2008-04-25 @ 20:35:56
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0