freda

tjoho, helg och jullov.

Jullov jullov nerför backarna, jullov jullov jo jag tackar ja.

Fast egentligen är det väl inte jullov, utan dagarna som inte är röda dagar kallas så fint för egna studier.
same shit different name. Jag har Jullov. min kropp har ställt in sig på att göra ingenting.

Jag vet att jag kanske är lite seg och youtube nördar har nog redan sett det här,
men tycker det här är kul.. eller iaf parodierna.
Ni måste se orginalet för att tycka att resten är kul..
Här har ni orginalet:




Världens sötaste kille, skrattar mest åt det här kilppet, haha :
 

ja se själva.



Kanske är jag som har dålig humor såhär på morgonen, äsch.

Nu ska jag äta en tunnbrö stut.

Vem vare, vem vare som kasta?
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0