Lolo

jag saknar min kompis Lolo. Hon gör karriär,
och har inte tid med mig.

därför har jag skrivit en liten sång till henne,
melodi: spice girls- mama

Lolo, I love you.
Lolo, youre the best
Lolo, I miss you
Lolo, my friend
youre my friend... oooooohohohooohoo





hihi.
---------------------------------------------------------------------------------------------

jaja, idag har varit en lugn dag. Redovisade ett grupparbete
idag om MS, gick bra. så nu har vi inga mer uppgifter
innan jul. Så himla skönt!

nä nu ska jag fortsätta ligga på soffan och
känna att jag verkligen kan ligga och dega
utan att få dåligt samvete. SKÖNT.

imorrn blir det blodcentralen också,
jag ska för första gången lämna blod. spännande.

Kommer ni föresten ihåg Bellman/spökhistorierna man kunde när man var liten?
"blodet droppar blodet droppar....."

om ni kommer ihåg någon, berätta för mig :D

PUSS KRAM / Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

De där måste vara världens bästa låt!!:-)Haha!

Puss puss på dig!:-)

2008-12-09 @ 22:30:11
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: svägerskan

Oj oj....dina öron kommer blöda!jag kan en hel del av bellman nu....Fick höra en nästan lika rolig vid frukost för ett tag sen: vad är det som är gult på dagen men grönt på natten? svar: en banan som tagit nattarbete som gurka!! Jag har fler på lager =)

2008-12-10 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0