Månda

Måndags inlägg. tradition.

Idag gjorde vi klart sista uppgiften innan jul,
ska bara redovisa den imorrn sen kommer
min kropp ställa in sig på jul ledigt. SKÖNT.

Iaf, är det någon som köpt biljett till juldan?
har ryktesvägen hört att biljetterna kostar 240 kr.
Helt sjukt dyrt tycker jag för en helt vanlig kväll i strömsund.

till något roligt.
Nu tänkte jag smälla in 2 inbjudningar här..
Nu kommer första:

Lördagen den 20 December
Är alla mina goa kompisar bjudna på en
Liten glöggkväll. kl 19.00.
Bjuds på lite glögg och tilltugg.
Ta med mer glögg eller annat drickbart
om ni vill, ju mer desto bättre.
Klädsel: JUL


Och andra (,mer en fråga):

Vad säger ni om en favorit i repris
ala juldan?
  


jäjä.. nu ska jag kolla igenom vad jag ska säga imorrn.

Puss kram/ Festfixarn.


bjuder på ett tokigt kort.
Och tjejen, Iove you, I love you I love you. :)

Kommentarer
Postat av: marie

En favorit i repris låter som en bra idé :)

2008-12-08 @ 18:59:24
Postat av: marie

Favorit i repris låter som en bra idé! :)

2008-12-08 @ 19:00:25
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: Marie

jag röstar oxå för en favorit i repris! :) jag har köpt mig en biljett.. 230 kr kostade den, och då ingår garderob, är det inte fantastiskt? :D

2008-12-08 @ 21:53:20
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Therese

Är jag välkommen på glöggkväll också? Jag är ju Strömsunds bo från den 19 :)

2008-12-09 @ 15:38:44
URL: http://tessano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0