LISTA

PERSONLIGT
vad heter du: Malin Gunilla Grindefors Sponton 
vart bor du: ström och sundsvall
hur lång är du: 173,7 (Tim och jag mätte förra veckan med någon laser, därför jag vet så exakt. haha)
ögonfärg: Bruna, gröna med bruna prickar i dom.
hårfärg:  Mörkbrunt


SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Timtastic
du pratade med på mobilen: Tim
på msn: ingenaning, gissar på att det var sara.
du gick på bio med: Tim
som såg dig gråta: oj, jag gråter så ofta. antar att det var Tim där med. 
skällde på dig: minns inte när någon skällde på mig sist.

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det:  självklart
bråkat med ditt husdjur: Ja, många gånger. När izac bajsade inne och när Hibbe "högg" mot mig sist.
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: hmm, många gånger har man ju kännt "det här har jag drömt om"
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:  nä, tror icke det.
är du ensam nu:  ja det är jag.
låt som fastnar i ditt huvud ofta: senaste tiden har det varit. Parken- åt helvete med himmelen
vill du gifta dig: ja det vill jag.
vill du ha barn:  ja det vill jag.


EXTRA

vem är din bästa vän: har inte bara en bästa vän, jag har några stycken som jag räknar in som mina bästa vänner. Och det är Nathalie,  Marie och Jessica.
vad är du mest rädd för: att förlora någon nära.
vilka kläder sover du i: hemma sover jag nakenfis. i sundsvall sover jag i farfars gamla pyjamas.
vart vill du gifta dig: spelar ingenroll vart, bara alla som jag tycker om kommer.
vem hatar du verkligen:  hatar inte riktigt personen utan mer handligar som den personen gör.
kör du bil: Ja det gör jag.
har du ett jobb: nej det har jag inte för jag pluggar just nu.
gillar du att ha folk omkring dig: ja det gör jag verkligen.
är du ett hälsofreak: haha, skulle inte tro det.
har du någon tatuering:  Nej
har du någon piercing: Naveln och i öronen.


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU

gråtit: inte det.
köpt någonting: nä det har jag faktiskt inte. helt otroligt malin!
varit sjuk: inte det.
sjungit: hela tiden.
sagt jag älskar dig:  Ja det har jag
träffat någon ny: hmm, igår när jag var ute och gick med Axa var det många som stannade och sa att axa var så söt. vet inte vilka personerna var, så då räknas väl det som att träffa någon ny, eller?
saknat någon: näe jag tror inte det.
kramat någon: japp
kysst någon: ja det har ja.


Jag tycker att alla som har lite att göra (som jag) kan göra den här listan.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Min lilla fisprupp! Puss.

Ska ta fram de röda i morgon.

KRAM

2008-12-20 @ 00:23:54
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0