Balobas

Hela dagen igår var balobas, hit och dit, fram och tillbaka!

Dagen började iaf med att emma kom och hämtade mig på alnö, sen gick vi på stan med Sara. Hittade en body, (tror det eller ej, haha) ett halsband som såg ut som en robot, ett par skor och strumpbyxor..haha. sen var man fit for fight!
Efter det åkte vi till Sara och väntade på att Linis skulle komma med tåget.. vilken lång väntan ;)
Halv 6 åkte vi och hämtade Linda och sen Lina.. :) sen åkte vi alla till Malla.
Efter ett tag kom resten från klassen dit, vi åt pizza, surrade och kollade på melodifestivalen.
Sen åkte vi in till sundsvall och gick runt överallt. Dansade och tokade på hela natten.

Nu får ni se lite kort :)

            
Lina, A.k.a Curly             Sara
       
Emma a.k.a Lolo         Lindo, jag, Sara


 
Curlu och Andy           Sara och Andy

mer kort lägger jag nog ut på Bilddagboken och facebook senare, när jag orkar.

Hade iaf väldigt trevligt igår. Måste bli fler gånger!

Sov hos Emma inatt. Så imorse när vi skulle gå och hämta bilen hos sara och lina, hade jag inga skor eller kläder förutom det jag hade på mig igår. Fick låna ett par mjukisbyxor av Emma och sen gick jag med mina pumps. Aj.
så vill ni ha dagens outfit... klart ni vill ;)

Här har ni den:
image11
suddig bild jag vet
Tröja: vero moda
Skinnjacka: vero moda
Mjukisbyxor: emmas fotbollslag antar ja..
Strumpor: emmas
Pumps: din sko

Hoppas ni fått några tips nu :)

Nu ska jag sova. Natti natti.
Puss och kram/ Malin

Kommentarer
Postat av: Marie

haha :) gud vilken häftig frisyr Linda skaffat sig :)

2008-02-24 @ 23:30:48
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Lolo

Du är så himla läcker i pumps och mjuckisbyxor!!
HAHA!!

2008-02-25 @ 08:36:19
Postat av: Lolo

menar mjukisbyxor!! HAHA!!

2008-02-25 @ 08:37:38
Postat av: lillasyster

är det han andy som jag tyckte vad så cool?

2008-02-25 @ 10:18:01
Postat av: Mams

Jag hoppas VERKLIGEN att du hade något mer än bara body,strumpbyxor och pumps????
Verkar lite kinky annars må jag säga.

Kram från Din ömma moder.

2008-02-25 @ 15:40:33
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0