ja hoppsan.

Helt plötsligt har jag skaffat en blogg, det trodde jag aldrig!
bloggar är verkligen något jag tycker är fånigt (dubbelmoral). haha, nä men vem bryr sig egentligen  
om vad jag gör om dagarna, eller vilka kläder jag har på mig, eller vilket te jag dricker?!

Skaffade faktiskt en blogg för kanske 2 år sedan, det blev 2 inlägg. Jag ska klå mitt rekord!

Kanske ska berätta lite om mig själv.
Malin heter jag, 20 år gammal (fyller 21 den 11 mars=gammalt). Född i Sundsvall men uppvuxen i Strömsund, Jämtland. Gick omvårdnadsprogrammet på Hjalmar i strömsund och just nu pluggar jag till Sjuksköterska i Sundsvall, termin 2. tanken är att bli barnmorska.


okej, vad ska jag berätta nu då... Är tillsammans/sambo med tim. Vi har varit tillsammans i ungefär 5 år sammanlagt.. men vi har verkligen haft det upp och ner. Men nu är det Super bra!

Snart så kommer Emma och hämtar upp mig, vi hade tänkt att äta på Tandori och sen gå på bio. Juno tror jag filmen hette.

aja, alla mina miljoner läsare får ha det så gott.. så hörs vi..;)

kramar / Malin


Kommentarer
Postat av: Sofie

Välkommen in i värmen du också, haha! Och jag hoppas nu verkligen jag tog oskulden! =P

2008-02-21 @ 16:53:38
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se
Postat av: Marie

Precis. Välkommen :D Du skulle bara våga lägga ner efter 2 inlägg :P och JAG är intresserad av vad du gör, vilka kläder du har och vilket te du dricker ;) Splash!

2008-02-21 @ 17:06:35
URL: http://marieguld.blogg.se
Postat av: Anonym

haha. kul :) juno har jag sett ,lite kul faktiskt!

2008-02-21 @ 21:19:48
URL: http://www.marie.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0