köttsår

Aj! stod nyss i duschen och skulle raka benen.. haha, har aldrig skurit mig förut.. men det gjorde jag idag... så jag har ett köttsår på benet! haha det är ungeär 1x1mm stort. shit!

En låt från filmen Juno, Barry Louise Polisar-All I want is you. Mkt roligt text:
If you were a wink, I'd be a nod
If you were a seed, well I'd be a pod
If you were the floor, I'd wanna be the rug
And if you were a kiss, I know I'd be a hug

När jag ändå pratar om musik.. så Kate Nash- pumpkin soup, samma där.. kul text... :)



nä nu ska jag lägga om mitt sår. tror jag kör på lite aquacel och sen en duoderm platta. det borde ju räcka. ;)

Puss kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Mamma Gilla

Tycker nog att Du kan nöja Dig med luftning av det där såret. Kram från syster Gunilla på natten...får det vara lite vatten?

2008-02-22 @ 11:52:09
URL: http://grindelunda.blogspot.com
Postat av: Marie

Du är ju jätteduktig på att uppdatera ;) Keep up the good work! :) Splash

2008-02-22 @ 12:43:40
URL: http://marieguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0