Mathildan

Har fått order från min syster.. Var tvungen att skriva ett nytt blogg inlägg för det senaste var jätte tråkigt, och det är ju sant.. inte för det här blir bättre, men men.

image13

Här har ni iallafall Mathildan (Mathilda kallar endel henne). Hon är min lillasyster, vi har samma mamma och pappa. I oktober fyller hon 18 år, shit vad hon bir stor, tiden bara rinner iväg. Och jag är gammal!
Vad ska vi mer berätta om Tilla då, Jo hon är kär i Björn.. Ja ni vet Björn Gustafsson. Hon blir alldeles pirrig i Mathildan när hon ser honom. Jätte pinsamt att se. Mer då, hon är min totala motsats när det gäller det mesta och hon har ont i näsan! älskar dig.

Idag har jag varit hos doktorn, och så har jag varit uppe på KTC och haft ergonomi. Det var kul. Jag var patient hela dan och fick flyga upp och ner i sängen.

Imorgon blir det kära Strömsund. Men innan det blir den en liten sår lektion på KTC. Kul!
Jag saknar Tim så himla mycket just nu. Men imorgon ska jag krama sönder honom! Bara några timmar kvar nu.

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag




Vad vore jag ..
utan dina andetag
?

image15


Godnatt/ T:s Malin

Kommentarer
Postat av: mathildan

vadå kär i björn?
han ska ju komma till mig i påsk, så du får träffa han då:) HAHAHAH!

styggaste bilden, ajaj på de!

2008-02-28 @ 23:22:55
Postat av: mathildan

och förresten så har jag inte så jätte ont i näsan längre, bara lite :D

2008-02-28 @ 23:25:33
Postat av: Lolo

Åh vad gulliga ni är du och tim!!
Blää jag tror ja måste gå och spy nu;-)
Hehe!

2008-02-29 @ 09:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0