Mer om igår och lite om idag!

Igår morse var jag jätte pigg. Som alltid när jag har varit ute, har alltid världens energi. Hoppade på Emma, och ringde och väckte Sara, Lina och Linda. Dom blev så glada över att höra min ljuva stämma kl 9-10 på morgonen. Speciellt när dom somnade runt 4-6 på morgonen.

Jag bestämde iaf att vi skulle träffas..haha. Linda var för trött, så hon fick sova. Men jag, Lina, Sara och Emma gick på Biteline och åt en massa! mysigt! sen gick vi på bio, P.s I love you.

Har läst den boken för något år sedan- jag grinade mig igenom den. Och nu såg jag alltså filmen. Jag grinade mig igenom den med. haha. Alla vi fyra tjejer satt och stor böla, så jag var inte ensam. tycker iaf att det var en bra tjejfilm, och den var inte så jätte annorlunda jämnfört med boken, och det är ett stort plus.
och nu har jag blivit kär i en gammal låt..:)

http://www.youtube.com/watch?v=4o7O5pTQMAE

och lite från filmen (vi blev kära alla 4)
http://www.youtube.com/watch?v=cIhE0_mNdfQ


Idag har jag haft föreläsningar hela dagen. Sen gick Jag Sara och Curly på 1891 och åt en bakad potatis. Mums. Sen gick jag in på Indiska, och som jag tror alla vet är det min absoluta favorit affär. Hittade iaf en söt kjol där. Imorgon ska jag vara söt, så då ska jag ta på mig den..:)

Sen har jag börjat mitt nya liv idag (haha) har varit och tränat. jag som hatar att träna. Men idag var det kul. Var på body combat. Imorgon blir det Afro power dance. finns inget roligare sätt att träna på än det!


 Så här såg jag ut i lördas på klassfesten iaf.

Sen måste jag även gratta elina! Hon fyller 21 år idag. Så grattis till henne. grattis grattis

Jag saknar hemma.

Godnatt kramar / Malin

Kommentarer
Postat av: Flos

Pigg?? Du var inte nykter :)

2008-02-26 @ 12:59:30
Postat av: lillasyster

MALIN! jag var också och tränade idag ;D med jens och nissepisse så du kan tänka hur mina armar känns nu ;D men jag är stolt över mig själv!

2008-02-26 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0