Efterlysning

Är det någon som sett min lila/blå cykel?
Gissar¨på att den har blivit stulen under denna oroliga dunder helg i Strömsund. :P

När jag senast såg den stod den i cykelstället utanför lägenheten.
Hade glömt låsa den, så jag antar att det är mitt fel att den försvunnit. haha

Jag och min cykel har haft lite av en hat-kärlek till varandra. Han (min cykel är deffinitivt en hane) har tuggat sönder
många byxor .. när utsvängda jeans och savann byxor var det häftigaste man kunde ha :).
Så det kanske var dax att vi skulle skiljas åt ... Men om jag ska vara ärlig saknar jag honom.
Snälla cykel kom tillbaka till mig, jag lovar att jag kommer cykla med dig som aldrig förr. 

Din vän / Malin. 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Otippat att den skulle rulla iväg ;)

Men det var ju ändå en fungerande cykel. Du får höra med farbror Blå.



Kram från mamman

2008-07-15 @ 22:56:44
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0