Ledsen..

Man blir riktigt ledsen när en bra bok tar slut.. iallafall jag. Jag vill bara läsa mer och mer och mer.
Jag läser nog för fort.

Jag älskar riktiga chicklitt böcker.. så är det någon som har något bra tips på en sån bok, Ge mig det tipset.. :D
Jag vill läsa så mycket onödigt som möjligt innan skolan börjar igen, För då blire medicin och kirurgi böcker som gäller.


Fick ett brev igår också. Var så himla kul att få ett brev, hur ofta får man ett brev.. förutom en räkning då och då.
Jaja, fick iallafall ett brev från min farmor där hon skrev:

Du är tro och hopp
Du är en sol som går opp
Du gör livet lätt
Du är min levnads efterrätt
Du är en yster virvelvind
Du är en smekning på min kind
Du är vår och jag är höst,
Vi blir sommar när vi möts.







Puss kram/ malin

Kommentarer
Postat av: mathilda

hon är allt bra söt, våran farra :)

2008-07-23 @ 23:00:33
Postat av: sofie

åh, vad gulligt!

2008-07-24 @ 00:20:35
URL: http://leijonberg.blogg.se/
Postat av: mamman

Det var fint...tårarna kommer. Otippat va???

Kram från mamman

2008-07-25 @ 10:12:28
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0