sol, bad, fika och tvätt dag

Det är vad som händer idag.
Maja och jag var på utebadet och badade litegrann.. hon mycket.. jag lite..:P
Sen åkte vi på Kafe Tomten och fikade :) Mysigt.

NU ska jag börja tvätta.

I fredas kväll blev Jag och tim bjudna på grillat hos svärföräldrarna igen..:) super gott. och sen på kvällen satt jag och frida och umgicks litegranna, och sen kom även Jessica och Madeleine förbi en sväng. Mys Pys. 
 

Jag skrattade nästan hjäl mig när jag skulle ta kort på flickorna när dom skulle gå..:) haha.
Jessica gjorde så fina miner på alla kort..:D

Näe nu måste jag skynda mig att tvätta, för sen blir det middag hos mamma.

Jag funderar på att börja med en liten rolig grej här på bloggen..:P haha.


PUss


Kommentarer
Postat av: den där i brillorna

Haha gu va den sortin var livad!! fnitter och kindpussar....auf wiedersen

2008-07-02 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0