-1 år-

HEJ!

NU har den hänt lite grejor!
Jag har gått klart 1 heeeeelt år på Mittuniversitetet i Sundsvall.. bara 2 år kvar till sjuksköterska. Och sen 1 år efter det till Barnmorska. haha, det närmar sig.
Helt otroligt vad tiden har gått fort. Inga omtentor eller nått annat kraffs kvar heller, så det känns otroligt skönt.

Förra onsdagen så hade vi en liten avslutnings fest med klassen också.. Himla roligt!!
Sista kvällen med gänget.. :D

Och nu sitter jag i strömsund, agerar hemmafru tills jag börjar jobba. Idag har jag städat, målat och donat. Imorgon blir det tvätta, måla och dona.. haha.. :D

Tänkte jag skulle visa lite kort sen Lilla sommarlovsfesten, men det får bli senare :) för nu ska jag krypa ner i sängen med min man.. ;)!

puss kram / malin




Kommentarer
Postat av: Lolo

Du är så cool Malin ;-) Puss!

2008-06-10 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0