17:17

Är klockan när jag börjar skriva.

snart kommer Jessica hit och ska äta korv och makaroner med mig .. och tim när han väl kommer hem..:D


Haha, hittade det här kortet på mig och Jessica, är kanske 2 år sedan.. men kolla min krok hand. haha. "lämna mig aldrig jessican"

Iaf så har jag jobbat idag, jag som skulle vara ledig hela veckan.  Men tog en paus i jobbandet och åkte och kollade på mamma när hon höll sitt tal til studenterna. Jag som gav henne iden till talet så var ju tvungen att se mitt verk fullbordas.. haha! 

 
Och du, du vet vem du är. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Sluta snoka. Lev ditt eget liv. Använd ditt hjärta, om du nu har ett.


Nu ska jag steka korv

Puss & kram / Malin

Kommentarer
Postat av: marie

vad handlade talet om då? :P har du varit nåt på helens ännu förresten? och förklarat hur det egentligen var? ;).. haha.. puss på dej.

2008-06-11 @ 19:47:11
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0