All my friends

Tack tack alla för en underbar helg!

I fredas så kom Nathalie, Marie, Jessica, Johnna, Emma, Anna, Madde, Frida (tror jag inte glömt någon nu) hem till mig, och åt en massa mat och ännu mera efterrätt.
Sen dansade vi och tokade på. Några körde irländsk julafton ute på gräsmattan. var iaf jätte trevligt att träffa alla!
Efter ett tag kom alla karlarna  som varit ute och ätit och ville vara med dom med.

Your my mate, and I will stand by you.


Vackraste Marie.
My Sweet Marie


Mys Nathalie
Believe me, Natalie
Listen Natalie


Marie & jag, vänner sen urminnes tider


Johnna
Do, do, do, what you wanna do
Don't think twice, do, what you have to do

Jag Och Jessica
-alltid-

Ajka salajka alli lalli lajka
Emma och Johnna står för sången

Jessica i kanten, jag och madde..:D

Jessican blev lej på fläckarna.

Världens Käraste Par.
Johnnie & bäst tjejen Fridis. :)

Mitt Crew.
Tim är arg på fotografen, jag är nöjd och Dart är förvånad



Dom här korten är från i fredas. lägger ut kort sen i lördas när jag hittar kameran. haha
 och berättar om lördan såklart.
NU blire diskussion skrivning.
Sista rycket
SNART SOMMARLOV I 3 MÅNADER

PUSS & KRAM/ Malin

Kommentarer
Postat av: Tess

ni såg ut att ha så roligt:) fina bilder!! :)

2008-06-03 @ 09:11:58
URL: http://tessano.tjejsajten.se
Postat av: Mams

Hej hej på dej min lilla tjej. Sover hos Orvar o Maria i natt. Blir så mycket åkande annars.

Kramelikram från mams

2008-06-03 @ 10:40:10
URL: http://grindelunda.blogspot.com
Postat av: Marie

Taack själv för en rolig helg :) (L)

2008-06-04 @ 08:23:14
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0