Invigning Grand Dag 2











Lite kort sen i lördas. Haha.
Vi hade iaf väldigt trevligt, och kön var väldigt kort, iaf för oss.. :D

I söndas till månda var jag "curling mamma" till maja.. Hon sov över hos oss.
Majsan brukar alltid sova på vår soffa, på devanen.. men i söndas kom hon till mig och tim och sa: - jag tror jag vill sova hos er inatt ja. Och det var så mysigt.


haha, Maja busar med mina favorit killar.. :)

På månda morgon körde jag maja till friidrottsskolan och sen åkte jag med svärmor och svägerskan till Muråsen och kollade om vi hittade något fynd på loppis.  men icke.

Igår var jag och Tim en sväng hos jessica och Erik. Jag och Jessica rev kakel.
 Va skönt det var att avreagera sig litegrann. Gissa vem jag tänkte att jag slog? ni vet.

Nu blir det snart lite lunch med Jessican.

PussKram/ Malin

Kommentarer
Postat av: marie

haha.. var temat svart i lördags eller? :P

2008-06-18 @ 18:24:38
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: Mams

Jag ser att en ny generation partypinglor övertagit discogolvet.

MEN GLÖM INTE vem som sjöng på Grands verandas invigning en gång i tiden...INTE var det Nyfiken Gul i alla fall.



Kram mams

2008-06-18 @ 19:58:07
URL: http://grindelunda.blogspot.com
Postat av: tims syster

Dart borde ha ett eget tv-program! Mera DART till folket!!

2008-06-21 @ 15:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0