lite allt möjligt

Halloj!

Idag är det den 25 juni, och det har varit midsommar.

På midsommarafton jobbade jag.. sen var jag chafför. Hände inte så mycket spännande på midsommaraftonen mer än att vi åkte till tullingsås och åt lite tårta mm. Blev en tidig kväll.
Midsommardagen startade med en frukost med Tim och Martin. gott gott. Sen Blev vi bjudna på middag av Svärföräldrarna. Grillat, Hur gott som helst. Bäst tjejen och bäst killen var där också. efter middagen åkte vi en sväng till görvik och kollade hur erik mådde..:) han var glad. Sen åkte vi hem, köpte pizza och myste.

 
Johnnie och Fridis tog min kamera och knäppte
Fantastiska kort. Det finns fler..;)


Skål

Jag låter bli att lägga ut kort på Siv och lasse. Finns en risk att vi aldrig blir bjuden på mat igen..haha :D


En objuden gäst på middagen, Han/hon svimmade :D


Nä nu ska jag gå och handla sen ska jag upp på näva och jobba ihjäl mig.
Tack mamma för träningsvärken föresten.. och för blåningarna. :D det gör vi om.

Pussar och kramar / malin


Fick blommor av världens snällaste Jessica också. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0