"När Mamma var liten...



...Då var hon så glad och så tjock och så trind som en bulle."
Visst var Mamma Gilla söt?



Mormor och Morfar


Inte alla som har bilder på sin momma naken :), Men det har jag.. Min morfar har målat av henne.. :)

Just nu sitter jag hemma hos mamma och ska äta lite mat. Hörde att det blir paj till efterrätt.. Min favorit.
Finns nog inget enklare och godare att göra till efterrätt.

Min T och Lill M har åkt till skogs för att pröva fiskelyckan och sova i deras nya husvagn.
Jag kunde tyvärr inte följa med och vara bullmamma för jag jobbar imorrn.
Får mata dom imorrn istället.

Älskar Kärleken
Amore Vincit Omnia
Puss puss / Malla balla :)

Kommentarer
Postat av: Mams

Haha...Tänk så bra att hon blev som hon skulle.



Kramelikram från Mams.

2008-06-28 @ 16:57:10
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0