Ge mig..

..En ny kamera vettja..:)

tänkte knäppa lite kort på mina nya blommor.. och ni ska få se resultatet.. haha, suddigt suddigt!

image48

Här är iallafall rosen jag fick av min mamma.. Jag älskar färgen :)! hoppas bara den överlever i min ägo.

image49
Här är mitt (och tims) sovrums fönster.. med 2 vita pelagoner och den gammelrosa rosen.
 
Idag har jag jobbat lite smått. Kul när det är strejk. nästan inga patienter.. alltså inte så mycket att göra.
Men Jag stödjer strejken fullt ut! hoppas syrrorna fixar ett riktigt bra avtal.
Och till alla... Ta på er ett plåster synligt så ni visar att ni stödjer syrrornas kamp!

Puss kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så mysigt det ser ut.
Ja,ja...jag har plåster över hela mig snart ;)

2008-05-07 @ 22:20:03
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0