INBJUDAN!

Hallå!

den här dagen har varit skön, var på skolan och lämnade in arbetet. Sen följde jag med Fridis på Ikea och birsta och köpte utemöbler och kläder och lite allt möjligt. sen åkte vi ut på alnö och mös med hibbe..:D 



 
Hallå vart är mina ögon?



Senare idag åkte jag till Emma. Vi åkte och köpte en hamburgare på MAX och sen satt vi oss vid ån och mös. 
att Fiskmåsarna anfaller, fick vi verkligen vara med om. :D


 
En fluga åt på min burgare.



Och Lolo gjorde reklam :)

En mycket härlig dag har det varit!!

Finns ingen annan är du du du du du du....

Men nu kommer inbjudan



 

Alla mina vänner är mycket inbjudna till en Paj och cup cake fest på fredag.
Ta med dig en Paj, några muffins och såklart något drickbart..
Så har vi en liten Paj Buffé + en god sallad.
Sen sitter vi hela kvällen och myser tillsammans.
Tokigheter välkomnas varmt.

Tema: Snygg (och det är ni ju redan
så det är inget problem) 
Var: Där vi var förra köpmanna
Kommer du?

   

Kommentarer
Postat av: Lolo

men gud jag ser ju hemsk ut!! haha!!

2008-05-28 @ 14:36:05
Postat av: marie

Självklart kommer jag! hihi.

2008-05-28 @ 22:21:01
URL: http://www.marie.devote.se
Postat av: Fritta

Mallan...vilken tid?! O M G.....du glömde skriva vilken tid...tiden malin.....tid...tick tack.....

2008-05-28 @ 22:26:32
Postat av: Marie

ååh.. önskar jag kunde komma :D

2008-05-29 @ 17:12:43
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0