Summer Skin

Squeaky swings and tall grass.
The longest shadows ever cast.
The water's warm and children swim,
And we frolicked about in our summer skin.



åh det är sommar, riktig sommar värme.



Idag har jag och Lina suttit på skolan och pluggat litegrann.. vi har legat på gräsmattan hela dagen nästan. SÅ SKÖNT.
Det är så himla skönt att det äntligen är på väg att bli sommar..:)  


Det här är M-huset, Humlegården. Det är sjuksköterskornas tillhåll..:D


ån och Linas brunbrända ben..:D


Jag är lycklig över värmen!


Curly och hennes fräna bil! synd att en fågel har bajsar på bilen.. :P

Nu ska jag nog gå ut med Hibbe en sväng och sen ska jag skriva en diskussion.

Puss Kram / Malin


Det är KLOCKAN 6 på freda FRIDIS.. :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, på stenarna på eller? =P ;)

2008-05-29 @ 21:01:24
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0