Vart är ögonen?

image52


image53


Hillbert ser ingenting, är lite synd om sötnosen..:)


Idag har jag åkt buss och tåg. jag hade tur som hade med mig eric, hyde, kelso, fez, jackie och donna, gänget i that's 70´s show. Haha, har aldrig varit så kul att åka buss och tåg som idag när jag har kollat på kanske 6 avsnitt.

Sen satt jag mig med sara på skolan och gick igenom vad vi skulle göra med rapporten.. Är inte lite vi ska göra. Fick iaf skjuts av lolo ut till alnö sen, tackar.

Sen nu ikväll har jag gjort ett rosa armband.. Försökte ta kort på det med min super duper kamera.. men blev ju inga bra kort..  får försöka ta ett nytt imorrn. Om jag inte kastar kameran i väggen först!

Imorgon blir det föreläsningar och sen tok pluggning med Sara. Sara kommer nog vara min andra halva den här månaden.. haha!

Godnatt, puss & kram / Malin

Kommentarer
Postat av: Ewie

aahhaha awww vad söt vovve.

2008-05-07 @ 22:52:05
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hej
har lite tävlingar på bloggen
hoppas du vill delta ;:)
kram!
gud så söt vovve

2008-05-07 @ 22:55:42
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: mathildan

gayda är så söt, lilla lilla hiblich!

2008-05-08 @ 11:08:28
Postat av: Mams

Men lilla, lilla trassel då. Du får styla till bebisen lite.

Tror Du inte att jag tänkte att det var en Malinlöpare när jag köpte den. Det fanns många, och bara 30 riksdaler tror jag det var.
Kram mams

2008-05-08 @ 13:46:52
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0