hej hej hallå

I made it!!!!
Jag klarade Läkemedelsberäkningen, tentan jag gjorde i lördas.
SKÖNT

Idag har vi haft 2 riktigt intressanta föreläsningar. 
Den första föreläsaren var en man som hade varit med om en viltolycka.
Han krockade med en älg, krossade 2 nackkotor och blev förlamad från bröskorgen och ner.
Mycket intressant och gripande berättelse om hans väg tillbaka.

Den andra föreläsaren var en kvinna som blivit blind vid 23 års ålder efter en komplikation med hennes diabetes.
Hon vaknade en dag och kunde inte se.
Även hennes berättelse var gripande, och hon hade många övningar med oss för att vi skulle "känna" hur det "kändes" att vara blind. Bland annat hade hon glasögon som visade hur man såg när man hade vissa ögonsjukdomar.

Så idag har varit en väldigt bra dag tycker jag.
 
 

Och på lörda blir det "jag vill inte fylla år men jag måste" fest. Blir nog skoj :D

Puss och Kramar/ MALIN


Kommentarer
Postat av: Marie

Dom föreläsningarna skulle jag med vilja vara på!



Grattis till tentan oxå!

2008-11-19 @ 19:26:04
URL: http://marieguld.blogg.se/
Postat av: Farbror "Grefven"

Fin Blogg måste jag säga,

Maja tyckte du så konstig ut på vissa bilder

Mvh

"Grefven" af Göta

2008-11-20 @ 18:08:42
URL: http://www.sponton.eu
Postat av: Ida

hej Malin! Sa du att du känner en blinning som brukar cykla och köra bil :) och till och med kan hongla! :d Hoppas att du har det bra. kramar

2008-11-21 @ 10:57:03
URL: http://idoastlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0