torsda

undra var min kamera är? helt borta.

Igår var jag och sara på ikea en sväng, köpte en ny toasits, ljus, bestick mm.
Sen satt jag mig på tåget hemöver. Tim blev riktigt överaskad när jag klev in genom dörren.
Han brukar alltid säga att jag inte kan lura honom om när jag ska hem, men igår kunde jag :D! Det var kul.

Måste berätta om en rolig sak Maja gjorde/sa när hon var med mig på skolan på novemberlovet.
Iaf, Det var lunchdax, det var onsda och det betyder Tacobuff'e på salt och peppar.
Det var jag, Maja, Mathilda, Andy och Curly som var och åt.
Efter vi ätit så skulle vi hämta lite kaffe på maten, så jag och Andy började gå mot kaffe bordet, maja följde också med.
Helt plötsligt råkar andy kliva mig på hälsenan och strycker handen på min rygg och säger:
-Förlåt mallis.
Jag tittar bak för att se om maja fortfarande är med, och det är hon, med världens argaste min.

När vi sätter oss vid bordet igen Säger Maja bestämt:
- Malin har en pojkvän!
curly och andy:
- jaha...
-Ja dom har varit tillsammans jätte jätte länge. Jag brukar busa med Tim, jag brukar dra sönder hans strumpor och gömma hans grejor. fortsätter Maja.


HAHA, Det var mycket roligt då.


Min knäppa lilla syster när hon sov med mig. :)


Angelica om du läser det här, så ska jag lägga ut receptet i eftermiddag. :)

Nu ska jag hänga upp tvätten.

PUSS Kram/ malin

Kommentarer
Postat av: malin

malin, din blogg är så himla fin .. o så rolig att läsa!

så du vet lixom ;)

kraaam från lill-malin

2008-11-13 @ 10:47:56
URL: http://malinstrandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0