Huggelibuggeli

Idag är ingen bra dag.
För idag är det en regnig & grå dag. En sån här dag man bara vill spola bort.
är less på skolan, det är så himla mycket man har att lära sig, på så kort tid.
Och just nu känns det som man fattar nada. Jaja, alla har vi sånna här mindre bra dagar.
och idag är en mindre bra dag för mig.

Jag längtar hem dessutom.

Nog med deprimerande ord nu.

Så vad har jag gjort idag då?
Idag hade vi föreläsning om ortopedi från morgonen och sen på lunchen for jag och Lina upp på blodcentralen och skulle ta prover för att se om vi fick lämna blod. Lina blev inte godkänd för hon har bäbis blodkärl :) men jaq som har bamse blodkärl ska börja lämna blod nu.

Mer då. För ett tag sedan ringde världens bästa Nathalie och frågade om jag ville ta hand om hennes lilla katt Sigge (Maui) i helgen. Och det är väl klart jag vill det, ska bli så mysigt att vara kattvakt :).

NU ska jag gosa med Hibbe. som förövrigt är Världens goaste, tokigaste hund.

Puss kram / Malin


Min (läs, farmors) Lilla lurvtuss med underbett :)



Kommentarer
Postat av: sofie

ojoj vad söt han är:D

värsta charmtrollet!

2008-10-16 @ 22:09:25
URL: http://leijonberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0