"jag har fått en LILLASYSTER!!!"

Idag den 24 oktober 2008 fyller min Lillasyster Mathilda 18 år.



Nu kommer Mathilda tänka, Men Malin.. ehh tack för att du la in ett sånt fint kort på mig.
Men jag tycker du är super fin här. 2002 var året. Kommer du ihåg den här dagen?
Det gör jag, Det var en tråkig dag och vi fördrev tiden med att jag sminkade och
klädde dig i diverse kreationer. Super kul.

Läste i "min" dagbok från 1990. Min mamma var författaren.
Hon berättade om första värken och förlossningen.
Sen berättade hon när dom ringde till mormor (där jag var och väntade) för att berätta nyheten.
När jag fick höra att jag hade fått en lillasyster hade jag bara skrikigt rätt ut :
- MOMMA, JAG HAR FÅTT EN LILLASYSTER. Med världens lyckligaste röst.

Det är så det är, Jag är världens lyckligaste för att jag har fått DIG Mathilda till min Lillasyster.
Du ska veta att vad som än händer finns jag där.
Älskar dig, och GRATTIS så himla mycket på Födelsedagen!

Nu börjar livet

Puss kram/ storasyster Mupp 


Kommentarer
Postat av: Mamman

Och mina gamla shorts tror jag visst hon har. Gullig som en karamell. Och jag sitter och grinar här nu!!!

Överrskad? NO, no



Kramar och pussar från mamman

2008-10-24 @ 08:41:45
URL: http://grindelunda.blogspot.com
Postat av: Emma

Grattis Mathilda!!!

Kram

2008-10-24 @ 09:50:35
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: Mathildan

tack älskade storasyster :)

bilden var rätt okej med tanke på att det är 6år sen ;p



tack tack tack tack tack, jag älskar dig <3

2008-10-24 @ 11:53:21
Postat av: Mamma Till Tea

Jaa hon fick ju det ! Hon e ju så söt din farmor tog ett bra tag innan ja fattade att hon var din farmor haha ! hur e läget med dej då? Kram på dej

2008-10-25 @ 13:34:41
URL: http://tnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0