MÅNDAG

Gillar inte söndagar och gillar inte måndagar. Nu sitter jag här på skolan igen.

Helgen har varit härlig, mysig och lugn.
I lördas hade vi turen och bli bjuden på mycket god mat av bäst-tjejen och bäst-killen. mums


Klarade inte läkemedelstentan, 1,25 p ifrån, haha jag skrattar ihjäl mig. Vilka slarvfel.
Men men, Nästa gång ska jag inte slarva. Värre om jag inte skulle klara "stortentan".
Längtar tills det här är över, så jag kan ha ett liv igen. Vill bara krama mina vänner.

Någon som brukar lyssna på Doj dojs hotell på p3? Fruktansvärt kul iaf.

" Rulla mig i konfetti och kalla mig glatt överaskad"
Puss kram / MALIN


(vilken skön pose min hand har)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Maali så synd men desto mer lär du dig! Stortentan fixar du!!!!!PUSS

2008-10-13 @ 16:11:29
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com
Postat av: kloss

äsh men du klarar de nästa gång ju :)

2008-10-13 @ 18:20:58
Postat av: Mamman

lite av en strokehand kanske. Nästa gång fixar du tentan var så säker min lilla räka.

Puss och kram från mamman.

2008-10-13 @ 20:49:47
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0