Nötskal

Hallå.

Jag skulle vilja skrika på dig och dig och dig och dig.
Och alla andra människor som lägger sig i.
Strömsund i ett nötskal. Skitsnackarnas näste.




Nä nu kommer lite frågor och svar.

Hur känner du dig just nu? Hemlängtan. Måndagar är värst. och så är jag väldigt sugen på något gott, ovanligt.
Vem är den roligaste människan du känner?  jag känner bara roliga personer. Alla mina nära människor är roliga människor.
Gillar du att slåss? Gillar gör jag väl inte, men när jag blir arg blir det oftast det sättet jag tar till.
Sparare eller slösare? SLÖSA
Din drömväska? Åh, jag bryr mig inte om märken eller nått sånt. Utan om jag ser en väska jag tycker är fin så är det min drömväska då kan den komma från vilket ställe som helst.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ingenting. Skönt.
Ditt favorit svärord? Idiot
Pålägg som gäller? Jag gillar att äta pålägg på sidan om. typ en ostrulle, skinkrulle, paprika, gurka...  annars ingenting.
Tatueringar, piercingar? Piercing i naveln och öronen. Vill skaffa 2 piercingar i nacken också, snyggt.
Vad känner du för distansförhållande? Man kan ju på sätt och vis säga att jag är i ett distansförhållande nu, Och det är inte kul att sakna varandra, men väldigt roligt när man väl ses. Men jag hoppas att det sista året i skolan går väldigt fort för jag är lej på att pedla och vara ifrån t nu.
Gillar du att vara själv? Ibland, men inte ofta.
Har du dejtat någon miljadär någon gång? Japp, Tim. :P
Vad tycker du om droger? Idioti.

Kommentarer
Postat av: Natta

Duu LOVERGIRL..Jag har också gjort lite frågor..haha PÖSS

2009-04-06 @ 18:56:25
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com
Postat av: mamman

Vaddå...2 piercingar i nacken??? Mamman förstår inte riktigt.



Pusselipuss från mamman din.

2009-04-06 @ 21:15:33
URL: http://grindelunda,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0