say say hey hey


"My mind has changed
My body's framed but God I like it
My heart's aflame
My heart is strained but God I like it"




Mycket trevlig helg har jag haft.
Men mina absoluta favoriter.
Som vanligt brukar jag och marie bli lite
nostalgiska när vi är med varandra.
"om du vill ha miiiiiiiig......nu kan du fååååå miiiiiig sååååå lätt..."
Mumsfillibabba,


Tv on the radio... mina öron tycker om dom så mycket.

Den här låten gör en tråkig dag till en suverän dag.
Dålig version däremot


"Gonna teach you tricks that'll blow your mongrel mind"
PUSS KRAM/ Malla

Kommentarer
Postat av: Emma

Va fin du va på bilderna!=) puss och kram

2009-04-20 @ 19:40:43
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0