slut på påsken


Påsken har varit lugn och skön, Har varit lite halv sjuk men annars har det varit SUVERÄNT.
Toppen väder !

.

Skärtorsdan var jag med liten Maja. Hon var påskkärring på förmiddagen och
fjäril på eftermiddagen (jessica som varit duktig och målat henne).

Långfredan jobbade jag en sväng, sen blev det solning på isen utanför S&L stuga.

lörda och sönda var det solning och grillning hela dagarna.
På sönda kväll kom marie förbi en sväng, och jag fick blir lite fnittrig. Super Skoj.


Fick tips om en bra låt, nu kan jag inte sluta lyssna.
blir danssugen till tusen :)


Och nu sitter jag i sundsvall igen, ska fixa frillan på Hibbe snart och sen ge mig ut på en lång promenad.
Syrran och jag tävlar om vem som kan gå mest steg och jag tänker INTE förlora.

Puss Kram / Malin

Nathalie, Du klarar allt!

Kommentarer
Postat av: Mathildan

hahah! du kommer vinna, jag har inte gått idag..

2009-04-14 @ 23:28:33
URL: http://mathildernas.blogg.se/
Postat av: mathildan

kom på en sak!

papis stegräknare funkar ej, eller vi må ha batterier till den :O

och sen har jag pluggat massa, men imorn går jag om vädrer tillåter det ;D

2009-04-14 @ 23:43:40
URL: http://mathildernas.blogg.se/
Postat av: Lina

mena int du att man skulle bli sugen på å dansa av låten???? haru hört carola med främling eller så??

:P hehe

2009-04-15 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0