Tjejer!!

Kan inte ni skicka lite kort sen i helgen till mig?
Jag ber jätte snällt :)




Här har jag suttit hela kvällen och längtat till ballar av stål.
Och så funkar inte 5:an. ischlo pischlo.

Här är en blogg jag gillar, den är så konstnärlig och speciell.
Hon hade snott några frågor från en annan tjej idag som hon ville att läsarna skulle svara på.
Man började verkligen fundera av dom.

Hur mår du?
Skrattar du?
Gör du saker som får dig att må bra?
Träffar du människor som får din mage att pirra?
Känner du dig starkare eller svagare än förut?
Saknar du?
Tar du hand om dina vänner?
Älskar du?
Gör du alla de saker du så länge sagt att du ska göra?
Håller du dina löften?
Längtar du?
Tänker du?
Brister du ut i öppna ärliga skratt som kommer ända från magen?
Vill du?
Önskar du att det var som förut?
Går du vidare?
Gråter du när ingen ser?
Vågar du?
Är du lycklig nu?



Det finns inga dåliga frågor, bara dåliga svar. Puss/ MALIN

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag svarade på de där frågorna hos mig! =) Puss

2009-04-07 @ 01:06:06
URL: http://sofiespekulerar.blogg.se/
Postat av: Natta

mkt riktigt..fins inga dåliga frågor...bara dåliga svar!pysssss

2009-04-09 @ 01:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0