Tack tomten

JULAFTON


Vår fina gran.


Jag posar med Algonen. jag gillar Algots fotomin.


Ser ni vem som är i julkulan? vilken känsla jag har för detaljer.


Mikamela, Mathildan & Malla


Min snygga mamma.


gillar min fotomin här.


Världens finaste lillasyster.


Tillan, Far sponton & jaaaag


Världens bästa tomtemor och tomtefar.


Jag hade varit väldigt snäll i år. Fick bara saker jag önskat mig som tex
En dator(!!!!), degskrapa, my little pony filmen, vin, strumpor, decilitermått,
presentkort, ett barn blir till med lennart nilsson och massa annat.
Tack Tomten för en bra julafton.


JULDAAAN

Spenderades hos Jessica med en massa brudar och ungefär 3 killar.
Och sen tog vi pulkan och gick på nordica.


Kortison kinder. Jag vill inte att johnna ska känna sig ensam.


obligatoriskt toa kort. Jag och min toa bästis MarIIIIII


Madde, Minna och Pessica.


Tess och Malla. Tjejerna från Gräddhyllan.


Jag och Johnna gör smalposen.


Johnna hade ingen stol, Så vad gör man?
Jo, man gör som Krille. man ställer upp.


Tack Tomten för en trevlig Juldag. 


Puss/ Malin


Kommentarer
Postat av: kloss

men gillar jag dig eller :)!

kortet på mig å krille va kuuul :D

2009-12-27 @ 11:44:55
URL: http://kloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0