Ha.kan Hellstro:m & Alla Hjärtans

I torsdags var jag och Mathilda och såg på Håkan Hellström.
Det var helt obeskrivligt bra.
Det var som en knockout.
Som en käftsmäll som fick mig i rätt balans.






Ett kort på Tillan och mig i slutet av konserten. Luggarna har gett upp pga svett.
Vi dansade konstant i högklackat. Suveränt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Och idag är det .. Alla Hjärtans dag.
Har lite delade meningar om den här dagen.
Om man är tillsammans med någon, så älskar man den personen.
Och då borde varje dag vara en alla hjärtans dag.

Älskar dig Tim. Idag, alla dagar.



Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig

Så många vänner jag känt
Ingen som jag riktigt behövde, nej
Jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig


Pussar och kramar / Malva 


Kommentarer
Postat av: mathildan

det var HELT UNDERBART!!

vi gjorde de bra med högklackat! ;D



gårdakvarnar och skit, den ända låten som saknades hörru!

2009-02-15 @ 17:36:04
Postat av: sofie

tack så mkt :)

2009-02-15 @ 22:00:04
URL: http://so0fie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0