mitt i natta

Igår till idag jobbade jag hela natta.
Gick kanon.  Blandade antibiotika till höger och vänster och smög runt som en tjuv med ficklampa.

Men nu till fredagens stora grej, jag är UTMANAD av ingen mindre än nathalie.
 
En rolig utmaning: Gå in i mappen: Mina bilder på din dator.
Gå till den sjätte mappen och därefter väljer du det sjätte kortet.
Visa den bilden i din blogg och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya att vara med på utmaningen.
Länka till dem och låt dem veta att de är utmanade.


Den här bilden blev det. Från Morbror Ovvas och Marias bröllop den 1/12-07.
Det var ett litet, vackert och mysigt bröllop.
På bilden ser man att Maria är alldeles rörd. :)
Ni är så fina tillsammans.

Och dom jag utmanar får bli lite fler än 6 st:
Bruden på kortet, Mamma, Splasch, Lolo, Kloss, Isabelle, USAbrud1, USAbrud2, LillMalin & TessanO

Sådärja.

Pusskram/ Malva

Kommentarer
Postat av: nattapatta

Trallaalaa malin är en räkis!!!!!!!!!!!!

2009-02-06 @ 17:59:18
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com
Postat av: Natta

Uppdatera för f*n så jag vet vad som händer och sker...Kan ju bli orolig för min Mali....ps. du är en räkis.d.s

2009-02-08 @ 16:02:25
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0