Pälsmössa



Är väldigt trött nu. Har iofs varit det hela dagen.
Det första S frågade mig på Bussen i morse var:
-Är du trött idag malin?
Så tydligen syndes det hur trött jag var.
Ska jobba natt på torsda, spännande värre.
Spännande att se om jag kan hålla mig vaken.

Just det. Nathalie är världens sötaste sötnos.





Farmor har en massa gamla pälsmössor. Testade dom tidigare idag. 
(Farmor vågar inte använda dom längre,
hon är rädd att djurrättsaktivister ska hoppa på henne.
Jag har försökt förklarat att jag inte tror dom hoppar på 70 åriga damer.)


Känner mig som en ryss, som heter Natacha. Natacha känns ryskt.
 På samma sätt som Inga är det vanligaste namnet i Sverige. ;)




DAGENS BUSSLÅT:
Ladyhawke- Delirium
Mums



"HEY! You're playing with my delirium"


Godnatt alla/ Malva

Kommentarer
Postat av: Emma

fan du ser grymt jävla cool ut!=) puss och kram

2009-02-04 @ 12:31:36
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: Marie

Jag älskar pälsmössor ;D Ge mig!

2009-02-04 @ 17:17:54
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0