tröttare än tröttast



Sov över hos Emma lörda till sönda. Hon är en riktig samlare hon...
För Emma hon samlar på elvital flaskor. Inte illa, inte illa. 




 

I lördas kväll efter jag "jobbat" klart gick jag och Emma ut och tog oss en drink.
Trevligt.. men var inte lika kul att kliva upp 6 i morse. Men man får härda lite.
än är man ung.


Så idag är jag jätte jätte trött.
Emma var här för ett tag sedan och jag sov bara, och lät konstigt.
haha


Bäst jag sover nu igen, ska upp kvart i 5 imorrn.
Pigg och Alert


Puss kram / Malva

Kommentarer
Postat av: Emma

idag ska jag köpa två nya flaskor!=) hehe!

2009-02-09 @ 11:10:12
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/
Postat av: Mathildan

HAHAHH! men jag ser även en barnängen ;)

2009-02-09 @ 15:55:18
Postat av: Anonym

du har ögonen på skaft mathildan. :D

2009-02-09 @ 17:25:16
Postat av: Henke

Varför luktar hennes hår så konstigt då,det är ju inte efter hennes pappa för han har inget hår,måste vara henned mamma Heddas.HAHAHA

2009-02-12 @ 10:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0