väntar

Just nu sitter jag och väntar på min mamma, vi ska åka till sönsvall.. igen.
Har precis bränt den obligatoriska "jag liftar med mamma" skivan.
det blev mest Håkan hellström på den, inte så konstigt iofs.
svävar fortfarande bland molnen.



"Dom la mig vid bröstet först då,
först då blev det varmt
Och mamma hon visste mitt namn,
Mamma hon viska mitt namn
Det kanske inte är farligt att va
Här ute träffade jag far
Här ute träffade jag pappa.."

Laleh-mamma


Ha en härlig dag, Puss kram/ Malin "Nu när man är stor, Nästan större än mor, Nästan större än mamma, mamma ..."

Kommentarer
Postat av: Mamman

Älskade barn!!!

Du är lilla Lale...kommer du ihåg att Du kallade dig det?



Godnatt och suss gott önskar mamman.

2009-02-16 @ 20:05:35
URL: http://grindelunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0