åh, så tråkigt!

jag har så tråkigt just nu.
och tycker det är ännu tråkigare att skolan börjar på onsda.. åh va lejjsamt.
Var ganska tråkigt när jag igår kom på att jag har en tenta om lite mer än 1 vecka.. haha.
Hade visst förträngt det.. lite.

alla har ju skrivit på sina bloggar om det bästa och sämsta från 2008, jag har funderat så det knakat.. men jag kan inte komma på någonting. Allt går runt runt, plugga lite, tenta lite, lämna in en rapport, åka hem, titta på film, plugga, tenta, praktik, åka till sundsvall.

Sen det här att många skriver att 2009 ska bli det bästa året någonsin, krävs det ett nytt år för att man ska börja må bra igen? det tror inte jag. Om jag skulle börja må dåligt nu skulle jag inte sitta och vänta tills 2010 innan jag kan må bra igen. Kan inte det bästa hända när som helst under ett år?! det blir ju vad man gör det till.


Nä undra om jag ska göra nått så roligt som att hämta tvätten? oj va skojigt.


tänkte på en grej, om jag skulle köpa ett hus..  då måste jag ju ha en gräsklippare.
Och jag vet inget om gräsklippare? vilka modeller är bäst?

haha

puss/malin


Kommentarer
Postat av: Marie

Åkgräsklippare är iaf coolast :P

2009-01-06 @ 21:58:33
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0