ayayayay feels like fire.

Månda igen.
Tenta på torsda. "ajsing bajsing lilla katt.." (minns ni låten?)
jag har inte pluggat nått.. funderar starkt på att hoppa över tentan och göra den sen.
Men.. jag har ju 2 dagar på att intensiv plugga, har ju gått förr, kan gå nu :P

Ihelgen har jag varit tussig. Jag har även vid ett svagt ögonblick sagt att jag ska sluta äta chips, Inte roligt.
Därför har helgen absolut inte varit kul. Jag har hostat och INTE fått ätit chips. Tungt.

Men lite positivt har det endå varit. I fredas åt jag lunch med Jessica, Madde, Anna, MInna, Linnea & TessanO.
Sen fick jag ansiktsbehandling av Jessica. Hon är ju gudomlig, äre nått hon ska utbilda sig till så är det nått inom hälsa.
Hon är så bra på att ta hand om folk, det går inte riktigt att förklara men dom som känner Jessican Vet.  
Sen på kvällen åt jag och mannen midda hos Jessica&Erik. Farfars lax stod på menyn och på middan var även Kerstin&Håkan, Anna&Pontus.

På lördan var det hejdå-fest till Madde och Emma som ska åka till USA och ha skoj. Dom kommer få så roligt.
Jag åkte bara förbi en sväng för att säga hejdå :) !

 

Minna bruning, Anna & Jessican- Snygga som vanligt


Madde, USA tjej 1



Emma, USA tjej 2


ÅH en underbar vän berättade nått helt underbart. kan inte sluta tänka på det.
Vart ska det här sluta :)


Nä nu måste jag läsa lite om döden.

PUSS / Malin


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har oxå tenta på torsdag! Började plugga igår. WE CAN DO IT! :D

2009-01-13 @ 14:53:50
URL: http://marieguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0