barnarbete..

...är bra arbete. Iaf när det gäller min snuttiga lillasyster :)





I lördas kom hon och spelade Wii med mig. Hon vann hon vann hon vann.
Och sen hjälpte hon mig med att putsa fönster och diska.
"Tänk vilken tur att jag kom till dig idag så jag kunde hjälpa dig"



Idag har jag satt min livs första PVK. Tyckte det gick bra, kändes bra iaf. Tack Lena för armen.
Nu är jag tok peppad inför praktiken på månda. Jag är ju grym!

Imorrn blir det mys middag med mina käraste.
mys mys mys.

Och Maja, Tänk vilken tur att jag har dig!

puss kram/ malva

Kommentarer
Postat av: Natta

Men shit var liten Maja blivit stor Maja..:O

Mali du äger, träna lite på mig kanske?? Eller det kanske du inte behöver nu:D

2009-01-22 @ 23:17:41
URL: http://alisvolatpropriisnatta.blogspot.com
Postat av: Emma

Men blogga!!!!!!! haha! puss

2009-01-26 @ 13:58:31
URL: http://ettbattreliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0